Kroz sljedećih četiri do pet mjeseci mi moramo od
jedne zračne luke koja se bavi čarter letovima postati zračna luka koja ima
redovite linije, rekao je Raspudić. Nakon što je Mostar
pobijedio u anketi njemačke aviokompanije Eurowings te tako postao nova
destinacija koju će ovaj avioprijevoznik povezati s s Njemačkom, direktor
Zračne luke Mostar Marin Raspudić u intervjuu za Dnevnik.ba ističe
kako će ovo puno značiti za regiju Hercegovine, za Mostar te za turizam i
privredu u cjelini.
Menadžment
kompanije Eurowings će odlučiti s kojom će destinacijom u Njemačkoj povezati
Mostar. Oni će to odrediti temeljem svojih analiza ekonomskih, turističkih i
drugih parametara. Analizirat će potencijalni broj putnika koji imaju interes
putovati u Mostar. To će uraditi kroz nekih desetak dana. Ne mogu ovdje davati
preciznu informaciju, no kako znam da to naše ljude zanima mogu iznijeti samo
pretpostavku da će to biti Köln, Düsseldorf ili Stuttgart, objasnio je Raspudić
i dodaje kako su oni spremni odraditi svoj dio posla. Govoreći o potrebi
povećanja kapaciteta Zračne luke Mostar, Raspudić ističe kako bez proširenja
kapaciteta i modernizacije same Zračne luke neće biti ni razvoja.
- Mostar se nalazi unutar jednog trokuta
Sarajevo-Dubrovnik-Split koji su značajne europske zračne luke po svim
kriterijima i teško se u tom okruženju izboriti za bolji status Zračne luke
Mostar. Ipak, dolazak Eurowingsa u Mostar sigurno je dobra naznaka koja
pokazuje kako Mostar i te kako ima potencijala. U ovom spomenutom trokutu imamo
kvalitetne zračne luke i mi se borimo za tržište. Naša je velika prednost što
se nalazimo u blizini svetišta Međugorje. Međutim, mi se ne možemo uzdati samo
u čarter linije i moramo se sada okrenuti uspostavi redovnih letova. Kroz
sljedećih četiri do pet mjeseci mi moramo od jedne zračne luke koja se bavi
čarter letovima postati zračna luka koja ima redovite linije. To će tražiti i
jedan akcijski plan koji ćemo mi prezentirati Gradu Mostaru, Vladi Hercegovačko
neretvanske županije i Vladi Federacije BiH, naglasio je Raspudić.
Dodaje kako
zajedničkim snagama treba ostvariti taj pomak od zračne luke za čarter letove
do zračne luke s redovitim aviolinijama. - Moramo se najprije što je moguće
bolje tehnički opremiti kako bismo mogli udovoljiti zahtjevima europskih
avioprijevoznika, kaže Raspudić. Ove infromacije dolaze u momentu kada zračna
luka dobija nove redovne linije, što samo po sebi znači potrebu za novim
upošljavanjem osposobljenog kadra, koji može raditi na zahtjevnim inžinjerskim
poslovima. Najveći nam je danas
problem što u Hercegovini nema inženjera zračnog prometa. Ako to riješimo, onda
će i budućnost biti dobra, kaže Raspudić.
Izvor: dnevnik.ba
No comments:
Post a Comment